Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 проблем с вървенето.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от burgazliqta Покажи съобщение
    Бургас-Варна ( ОТ Меден -Рудник ) 150 км - 30 лева ( 11 литра) Доволен съм , но може и по-малко. Но има едно чукане , което ме побърква след като сложих нови джанти + зимни гуми Като завия надясно няма проблеми , но като завивам наляво се чува едно тракане ужасно даже леко се усеща под краката ...
    Свали гумата и виж дали от вътрешна страна на джантата няма сложен обикновен баланс (по принцип трябва да е лепящ но като се сложи обикновен и започва да чука. Общо взето като свалиш гумата огледай добре тежестите за баланс дали не трият някъде. Може да вдигнеш колата на крик за завъртиш волана и да завъртиш гумата на ръка и да се ослушаш.
    Ако не откриеш от къде идва при предните операции има ватиант да подложиш трупче под долния щарнир така и да пуснеш крика(така че гумата да е във въздуха). Идеята е окачването да застане в работно положения и пак навиваш волана и въртиш гумата и се ослушваш. Но в повечето случаи е баланс от вътрешна страна на джантата.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
      Свали гумата и виж дали от вътрешна страна на джантата няма сложен обикновен баланс (по принцип трябва да е лепящ но като се сложи обикновен и започва да чука. Общо взето като свалиш гумата огледай добре тежестите за баланс дали не трият някъде. Може да вдигнеш колата на крик за завъртиш волана и да завъртиш гумата на ръка и да се ослушаш.
      Ако не откриеш от къде идва при предните операции има ватиант да подложиш трупче под долния щарнир така и да пуснеш крика(така че гумата да е във въздуха). Идеята е окачването да застане в работно положения и пак навиваш волана и въртиш гумата и се ослушваш. Но в повечето случаи е баланс от вътрешна страна на джантата.
      Мерси много приятелю , сега мисля да я закарам на гумаджия или аз сам как мога да го реша проблема ,ако опира ?

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от mikizh Покажи съобщение
        .... Днес след някой километър се оправи и го няма прекъсването ама пак няма мощност. На газ върви та се къса ама на бензин не.
        Що не пробваш да я продухаш на обороти с хубав бензин? Газовата уредба обикновена ли е или ГИ ?
        Alfa Romeo 1.8 TS `98
        sigpic

        Comment


        • #49
          Газов инжекцион е - полски. Пробвал съм какво, ли не. Дюзите също са чистени на ултразвук. Проблема най вероятно е електрически.
          Last edited by mikizh; d.m.y г., 21:31.
          Alfa 75- Ex
          Lancia Lybra 1.8

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от mikizh
            .... Днес след някой километър се оправи и го няма прекъсването ама пак няма мощност. На газ върви та се къса ама на бензин не.

            И аз имах подобен проблем и след ходене на 2 компютърни диагностики накрая открих сам че ми е прецакано маркучето в резервоара от помпата към капачката
            беше спукано и като напълня половин резервоар или повече върви на бензин като падне под половин резервоар изобщо не отлепя и подскачаше за 3 лв си реших проблема
            Alfa Romeo 156 1.8 TS 98'
            Peugeot 307 1.6 HDi 07'

            sigpic

            Comment


            • #51
              Да се опитам да подскажа нещо - някои колеги, в горните постове, са сменили свещи. Останалите обаче, мерили ли сте с луфтомерна пластинка разстоянието между полюсите на свещите? Ако е по-голямо станало, искрата вижда зор да прехвръкне и запали сместа в цилиндъра. Успех на всички.
              Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
              Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
              Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

              Comment

              Working...
              X